Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 1.
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 2.
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 3.
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 4.
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 5.
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 6.
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 7.
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 8.
  • Referāts 'Inovatīvs produkts – skanošais sporta krekls', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Idejas apraksts    3
3.  Mērķa tirgus    5
4.  Inovatīva produkta vadīšana    5
4.1.  PRODUKTA SVID ANALĪZE UN KONKURENTU RAKSTUROJUMS    6
4.2.  ALTERNATĪVU PRODUKTU ANALĪZE    7
5.  Finanšu aprēķini    8
6.  Izmantotie resursi    9
Darba fragmentsAizvērt

1 IEVADS
Šajā darbā ir aprakstīta inovatīvā un unikālā prece, kurai ir spēcīgs attīstības potenciāls, priekšrocības salīdzinājumā ar citām līdzīgām precēm, un kura var piesaistīt vairāk cilvēku pie veselīga dzīvesveida. Piedāvātās preces galvenā ideja ir MP3 atskaņotāja iemontēšana sporta kreklā. Svarīga īpašība ir tāda, ka skan tieši krekls, un austiņas nav vajadzīgas.
Nekur pasaulē šādi krekli vēl netiek ražoti, un šis produkts ievērojami atšķiras no pašreiz ražotiem sporta krekliem, tādējādi ar šo produktu tiks veidota jauna tirgus niša. MP3 sporta krekla ražošana sekmēs modernāku tehnoloģiju ieviešanu tekstilrūpniecībā, kura sāks piedāvāt tirgū “elektronizētus” audumus.
Skanošajam sporta kreklam ir vairākas priekšrocības salīdzinājumā ar parastajiem CD vai MP3 atskaņotājiem:
Tas neapgrūtina kustības, jo tas ir iešūts kreklā un nekādas papildu ierīces nav nepieciešamas;
Nav nepieciešamas austiņas, kuras mēdz izkrist no ausīm, aizķerties aiz apģērba un traucē normāli kustēties, it īpaši nodarbojoties ar sportu;
Tas nenoslāpē apkārtējās skaņas, tāpēc neizolē skanošā sporta krekla lietotāju no apkārtējiem.
Šī produkta mērķauditorija ir stilīgi sportisti un aktīvā dzīvesveida piekritēji ar vidējiem un augstiem ienākumiem Latvijā, kā arī ārzemēs. Skanošā sporta krekla mērķa tirgus ir augošs un perspektīvs, tāpēc var diezgan droši paredzēt pietiekami lielu pircēju aktivitāti un pieprasījumu pēc šāda produkta.
Nākamajā sadaļā būs sīkāk aprakstīta skanošā sporta krekla būtība un inovatīva tehnoloģija. Pēc tam sekos tirgus analīze ar tirgus aprakstu un mērķauditorijas definēšanu. Ceturtajā sadaļā tiek attēlota inovatīva produkta vadīšana. Tālāk seko MP3 sporta krekla SVID analīze, kā arī alternatīvo produktu apraksts. Pēdējā sadaļā ir atspoguļoti finanšu aprēķini, ekonomiskā efekta aprēķini un projekta finanšu rādītāji.

2 IDEJAS APRAKSTS
Nav noslēpums, ka sporta nodarbības palīdz cilvēkiem saglabāt labu veselību, noņem stresu un uzlabo emocionālo stāvoli. Turklāt nav noslēpums, ka enerģiska vai vienkārši patīkama mūzika ļauj daudz efektīvāk veikt fizisku darbu un padara sportošanu jautrāku . Nodrošināt muzikālo fonu telpās ir ļoti viegli, bet ko darīt tiem, kuri trenējas ārā? …

Autora komentārsAtvērt
Atlants