Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 28.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 29.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 30.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 31.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 32.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 33.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 34.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 35.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 36.
  • Referāts 'SIA "City Fitness" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.1.  SIA „City Fitness” apraksts    5
1.1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.2.  Darbības apraksts    5
1.1.3.  Pakalpojumu apraksts    5
1.2.  Mikrovides analīze    6
1.3.  Makrovides analīze    8
1.4.  Nozares analīze    8
1.5.  Konkurences analīze    13
1.5.1.  Vispārēja konkurentu novērtēšana    16
1.5.2.  General Electric modelis    16
1.5.3.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    18
1.6.  Tirgus ietilpības novērtēšana    20
1.6.1.  Aerobikas nodarbību pakalpojuma tirgus ietilpība    22
1.6.2.  Trenažieru zāles izmantošanas pakalpojuma tirgus ietilpība    24
1.7.  SVID analīze    25
2.1.  Segmentēšana    28
2.2.  Mērķtirgus noteikšana    30
2.3.  Pozicionēšana    30
2.4.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    32
2.5.  Pircēju lēmuma pieņemšanas process    33
2.6.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    33
  Secinājumi un priekšlikumi    35
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    37
Darba fragmentsAizvērt

Katram uzņēmumam ir ļoti svarīgi izpētīt vidi, kurā tas darbojas, izanalizēt to, izskatīt savu pozīciju un iespējas konkurentu vidū un plānot savu darbību, vadoties pēc iegūtajām atziņām.
Par pētījumu objektu mēs izvēlējāmies SIA „City Fitness”, kas darbojas Rīgā ātri augošā fitnesa pakalpojumu tirgū. Uzņēmums ieņēmis tirgū svarīgu pozīciju, izveidojot līdz šīm brīdim jau četrus fitnesa klubus dažādos Rīgas rajonos.
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „City Fitness” mākretinga vidi, veikt strātēģijas analīzi un darbības plānošanu.
Darba galvenie uzdevumi ir;
veikt uzņēmuma mikrovides un makrovides analīzi;
novērtēt nozari, kur darbojas uzņēmums;
izpētīt un izanalizēt konkurentus, noteikt nepieciešamas darbības cīņai ar tiem;
novērtēt uzņēmuma pozīciju tirgū, salīdzināt to ar konkurentu pozīcijām
novērtēt tirgus ietilpību;
izanalizēt uzņēmuma stipras un vājas puses, tā iespējas tālākai darbībai;
veikt segmentēšanu un mērķtirgus notiekšanu;
analizēt uzņēmuma “City Fitness” ”Veiksmes atslēgu”;
analizēt pircēju rīcības modeli;
noteikt uzņēmuma “City Fitness” misiju, mērķus un stratēģiju,
sastādīt uzņēmuma “City Fitness” rīcības plānu stratēģijas īstenošanai vienam gadam.

Uzdevumu izpildei darbā izmantotas dažādas pētījumu metodes:

Portera piecu spēku modelis;
Vispārējo konkurentu novērtēsana metode;
Bostonas Konsultantu grupas matrica;
General Electric modelis;
SVID analīze;
Segmentēšana;
Pirkuma lēmuma pieņemšanas processu u.c.

Autora komentārsAtvērt
Atlants