Vērtējums:
Publicēts: 15.07.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 1.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 2.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 3.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 4.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 5.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 6.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 7.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 8.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 9.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 10.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 11.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 12.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 13.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 14.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 15.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 16.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 17.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 18.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 19.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 20.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 21.
  • Referāts 'Veikala "Sky" analīze', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Pārdošanas veicināšanas metodes    4
1.1.  Pārdošanas veicināšanas līdzekļu veidi    4
2.  Tirdzniecības kā tautsaimniecības nozares analīze    8
2.1.  Tirdzniecības loma Iekšzemes kopproduktā    8
3.  SKY lielveikalu darbības raksturojums    15
3.2.  SKY lielveikalu klientu plūsmas analīze    16
3.2.  SKY lielveikalu klientu plūsmas palielināšanas iespējas    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi

1. Mazumtirdzniecība ir svarīga tautsaimniecības loma, kas sniedz Iekšzemes kopproduktā 12% īpatsvaru;
2. Tirdzniecības sektorā Latvijā ir nodarbināti 14,7% no Latvijas aktīvajiem iedzīvotājiem;
3. Tirdzniecības tirgus līderu politika ir novirzīta uz to, lai piedāvātu patērētājiem lētākas preces;
4. Merčendaizigs ir pasākumu kopums, kas ir novirzīts uz to, lai sekmētu preču noietu mazumtirdzniecībā;
5. SIA “Skai Baltija” ir SKY lielveikalu īpašnieks, kam pieder četras tirdzniecības vietas Latvijā;
6. SKY lielveikalos tiek piedāvātie uzņēmuma ražojumi: gaļas un zivju produkcija, svaigas sulas, un citi kulinārijas produkti;
7. SKY lielveikalu politika paredz augsta līmeņa servisa nodrošināšanu, svaigus produktus, ekskluzīvus produktus, kas ir pieejami tikai SKY veikalos;
8. SKY lielveikalu mērķa auditorija ir Latvijas iedzīvotāji ar vidējo un augstāk par vidējo ienākumu līmeni;
9. SKY patstāvīgie klienti visbiežāk apmeklē veikalu, kas atrodas Rīgā, Duntes ielā 19a;
10. SKY patstāvīgie klienti ir cilvēki no 24 līdz 35 gadiem, ar ienākumiem, kas ir augstāki par 801 EUR mēnesī;
11. SKY patstāvīgie klienti izvēlas zīmola veikalus, jo tie novērtē augstus apkalpošanas standartus, plašu sortimentu un produktu kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants