• Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā

     

    Referāts30 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 13.09.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 1.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 2.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 3.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 4.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 5.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 6.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 7.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 8.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 9.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 10.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 11.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 12.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 13.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 14.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 15.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 16.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 17.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 18.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 19.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 20.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 21.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 22.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 23.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 24.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 25.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 26.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 27.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 28.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 29.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 30.
  • Referāts 'Radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolā', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJAS RAKSTUROJUMS    5
2.  SKOLĒNU RAKSTUROJUMS    7
3.  PRAKTISKAIS DARBS AR SKOLĒNIEM    11
  KOPSAVILKUMS    28
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    30
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
Secinājumi
1. Radošas darbības sekmēšanā ir nozīmīgas vecumposmu attīstības likumsakarības.
Pētījuma gaitā pierādījās hipotēze, ka, ja skolotājs mācību aktivitāšu plānošanas gaitā, ievēro skolēnu vecumposma attīstības likumsakarības, skolēni veiksmīgāk spēj tikt galā ar aktivitāti, uzdevumiem, radoša darbība noris sekmīgāk. Domājot par uzdevumu atlasi vizuālās mākslas mācību stundām, skolotājam jāņem vērā, tas, ka jaunākajā skolas vecumā, lielākā daļa skolēnu vadās pēc iemācītiem etaloniem, domāšanas operācijas iespējamas tikai par reāliem objektiem, situācijām un notikumiem, vai tādiem, ko spēj iztēloties . Veicot pētījuma pirmo vizuālās mākslas aktivitāti, skolotāja tīšuprāt to veidoja ļoti abstraktu, kas nenorādīja uz konkrētām lietām vai objektiem, un līdz ar to pirmās aktivitātes rezultāti, salīdzinājumā ar otro aktivitāti, kurā skolēniem bija jāpilnveido savas skolas mugursomas, bija pārsteigumu pilni. Lielākā daļa bija neizpratnē par to, kas jāzīmē un tā arī neko konkrētu neuzzīmēja.
2. Skolotāja piedāvātajām aktivitātēm jābūt skolēniem personīgi nozīmīgām. Realizējot otro pētījumā iekļauto uzdevumu, apstiprinājās hipotēze, ka radoša darbība vizuālās mākslas mācību stundās, būs sekmīgāka, ja tiks ņemtas vērā skolēnu vajadzības, intereses un pieredze, jo no tā būs atkarīgs, cik veiksmīgi skolēni tiks galā ar uzdevumiem, ar kādu ieinteresētību viņi pievērsīsies jaunu problēmsituāciju risināšanai un kāds būs gala rezultāts. Jo personīgi nozīmīgāks uzdevuma temats, jo lielāks personiskais ieguldījums.
3. Skolotājam jāiedrošina skolēni patstāvīgai darbībai. Autoraprāt, gadījumā, ja pedagogs veicinās un atbalstīs skolēnu patstāvīgu darbību, skolēni vairāk paļausies paši uz savām spējām, nebaidīsies realizēt savas idejas un plānus, vairoties no negatīvas kritikas. Gadījumos, kad skolēni izrāda nepārliecinātību par savām spējam, pedagogam jābūt īpaši atbalstošam. Pētījumā gaitā pierādījies, ka ilgstoši iedrošinājumi un uzslavas mācību gada garumā, ir pamudinājuši dažus no skolēniem nebaidīties no neizdošanās un ir devuši iespēju priecāties par darba procesu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants