Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas un stratēģijas', 1.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas un stratēģijas', 2.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas un stratēģijas', 3.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas un stratēģijas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Cenas un to veidošanas mērķi uzņēmuma kopējo mērķu un mārketinga mērķu sistēmā
Ar terminu cena saprot vairākus skaidrojumus. Ar cenu saprot produkta vērtību naudas izteiksmē. Tāpat ar cenu saprot arī patērētāju maksu par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu. Cena ir arī vērtību summa, kuru patērētājs atdod maiņas procesā, saņemot produktu.
Ar cenu veidošanu saprot cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopu. Cenu veidošanas faktori iedalās iekšējos un ārējos faktoros. Galvenie iekšējie faktori ir:
Uzņēmuma, kā arī mārketinga mērķi;
Mārketinga stratēģija;
Uzņēmuma izmaksas;
Mārketinga darbības organizācija.…

Atlants