Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 1.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 2.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 3.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 4.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 5.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 6.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 7.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 8.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 9.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 10.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 11.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 12.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 13.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 14.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 15.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 16.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 17.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 18.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 19.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 20.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 21.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 22.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 23.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 24.
  • Referāts 'Rīgas 64.vidusskolas zēnu krāsu redzes izšķiršana', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Krāsu redze    6
1.2.  Krāsu redzes defekti    6
1.2.1.  Krāsu redzes ģenētika    8
1.2.2.  Iegūtie krāsu redzes defekti    8
1.3.  Krāsu redzes testi    9
1.3.1.  Farnsworth D-15 tests    9
1.3.2.  HRR tests    10
1.3.3.  Pseidoizohromatisko (PIPIC) karšu tests    10
2.  Praktiskā daļa    11
2.1.  Eksperimenta dalībnieki    11
2.2.  Metode    11
2.2.1.  Eksperimenta gaita    11
2.2.2.  Rezultāti un to analīze    11
2.2.3.  Pētījumā izmantotie testi    12
  Secinājumi    16
  Literatūras saraksts    17
  Izmantotie attēli    18
  Pielikumi    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Eksperimentā izvēlētās skolnieku izlases krāsu redzes defektu izplatījums daļēji sakrita ar tās aprakstīto izplatījumu literatūras avotos. Deutan defekts populācijā sastopams 6% vīriešu, bet eksperimentālajā daļā tika konstatēts, ka no deutan defekta cieš 4% no skolnieku izlases. Protan defekts populācijā sastopams 2% vīriešu, bet eksperimentālajā daļā tika secināts, ka tikai 1% no skolnieku izlases ir šāds defekts. Tritan defekts populācijā sastopams ļoti reti (0,002% no vīriešiem) un arī eksperimentālajā daļā netika identificēts neviens cilvēks, kuram būtu šāds defekts.
2. HRR tests bija vienīgais, kurš vienmēr spēja noteikt krāsu redzes defekta veidu un tā smaguma pakāpi.
3. Skolnieki ar krāsu redzes defektiem ir iemācījušies atšķirt krāsas pēc citiem raksturlielumiem, tādējādi spēj veikt ikdienai nepieciešamās darbības.
4. Krāsu redzes testēšanu nepieciešams ieviest skolās kā obligātu procedūru, lai skolēni un viņu vecāki laicīgi būtu informeti par savu krāsu redzi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants