Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 1.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 2.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 3.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 4.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 5.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 6.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 7.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 8.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 9.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 10.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 11.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 12.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 13.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 14.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 15.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 16.
  • Prezentācija 'Svešvalodu zināšanu ietekme uz Rīgas restorānu pakalpojumu kvalitāti', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Visvairāk sūdzības no krievvalodīgo tūristu puses ir saistībā ar apkalpošanu, ēdienu garšu un cenu atbilstību sniegtajam pakalpojumam;
Restorānu sektorā irmanāma salīdzinoši liela personāla mainība, kas negatīv iietekmē kopējo pakalpojumu sniegšanas kvalitāti;
Kopumā Rīgas restorānos darbiniekiem ir nepietiekošs krievu valodas zināšanu līmenis, kā arī salīdzinoši liels konflikta situāciju skaits;
15% no respondentiem apgalvo, ka tiem nav svarīgi, lai personāls restorānos komunicē krievu valodā, skaidrojot to ar angļu alodas prasmi;
Darbinieku krievu valodas zināšanas rada 10% ietekmi uz kopējo pakalpojumu kvalitāti, 85% respondentu apgalvo, ka tiem ir svarīgi, lai personāls restorānos komunicē krievu valodā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants