Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga pamatelementi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pamatelementi', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pamatelementi', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga pamatelementi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pamatelementu ķēde sastāv no 6 nepieciešamiem elementiem, bez kuriem mārketings, būtībā nevar pastāvēt. Visas ķēdes pamatelementi ir savstarpēji saistīti viens ar otru. Mārketinga pamatelementu ķēde:

1.Vēlme. Vēlme ir nepieciešamība, kura ir kā pašapliecinoša, socioloģiska, fizioloģiska. Vēlmes var būt daudz un dažādas. Tās var atšķirties pēc kultūras, pēc vēstures, pēc ģeogrāfiska stāvokļa, utt. Vēlmes iedalās: ierobežotas un neierobežotas.
2.Vajadzības. Vēlme ir nepieciešamības realizēt savas vajadzības. Kad cilvēks nav spējīgs apmierināt savas vajadzības, viņš vai nu nomaina savu vēlmi, vai samazina vēlmes līmeni. Vajadzību nozīme slēpjas motivācijas teorijā.
3.Produkts. Produkts ir viss ko ir iespējams piedāvāt tirgū, ar kura palīdzību pircējs apmierina savas vēlamās vajadzības. Tie var būt priekšmeti, pakalpojumi, idejas, cilvēki, utt.
4.Pieprasījums. Pieprasījums ir iespēja īstenot savas vēlmes, konkrētās vajadzība. Cilvēks ar savām iespējām cenšas apmierina savas vēlmes un vajadzības.…

Atlants