Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Cenu veidošanas metodes un stratēģijas', 1.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas metodes un stratēģijas', 2.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas metodes un stratēģijas', 3.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas metodes un stratēģijas', 4.
  • Konspekts 'Cenu veidošanas metodes un stratēģijas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

RASAs produktam kefīrs ar aveņu garšu tika piemērota „krējuma nosmelšanas” cena. Produkta sākuma cenu noteica vidēji lielu, lai pietiekami ātri segtu izmaksas, kas izlietotas izveidojot šo jauno produktu. Šāda cena bija piešķirta arī tāda apsvēruma dēļ, ka vēlāk, iespējams, cenu samazinās un tad vajadzēs segt arī ražošanas izmaksas. Kad Rīgas piena kombināts tikko bija laidis apgrozībā savu jauninājumu- kefīru ar aveņu garšu, tas tika ražots nelielā daudzumā un sākotnēji noteiktā augstākā cena palīdzēja nodrošināt pieprasījuma un piedāvājuma samēru.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants