Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 1.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 2.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 3.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 4.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 5.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 6.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 7.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 8.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 9.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 10.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Šo tematu izvēlējos, jo ziņojumā stāstīju par skolotāju palīdzību bērniem ar UDHS, bet tad īpaši dziļi tieši šo problēmu neizpētīju, bet radās liela interese. Tā kā būšu skolotāja un noteikti kādreiz arī bērnu māmiņa, tad domāju, ka visa informācija, ko savākšu referātam, noderēs arī turpmākajā dzīvē un nepieciešamības gadījumā zināšu, kur atrast palīdzību.
Vēl pirms pāris gadiem man tā īsti nebija skaidrības par to, kas ir hiperaktivitāte, bet zināju, ka šo vārdu lieto diezgan bieži. Atceros, ka pat pieaugušo sarunās varēju dzirdēt tādas frāzes kā piemēram: ”Tas bērns ir hiperaktīvs, es taču viņu reizēm nevaru vienkārši ne ar kādiem līdzekļiem savaldīt”, vai arī: ”Es taču nevaru viņu apstādināt, viņš skrien, lēkā un runā nepārtraukti, nu hiperaktīvs bērns” utt..
Tad nu mans vēl viens mērķis ir izprast, ko īsti nozīmē hiperaktivitāte un vai patiešām tik vienkārši to ir noteikt, ka tiklīdz tu nevari bērnu novaldīt, tu viņu sauc par hiperaktīvu.
Izpētot to, mēģināšu apkopot informāciju kā tādiem bērniem var palīdzēt ar ārstēšanu, ar terapijām un to, vai viņiem ir kādas nākotnes iespējas profesijas izvēlē…

Atlants