Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 1.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 2.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 3.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 4.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 5.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 6.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 7.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 8.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 9.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 10.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 11.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 12.
  • Prezentācija 'Sabiedrisko attiecību projekts uzņēmumam', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšvārds
“Diamond mobils” ir starptautiska uzņēmuma telekomunikāciju grupu preču zīme
Piedāvā mobilo sakaru pakalpojumus un biroja komunikāciju risinājumus
Ievērojami lētāki zvani uz mobilajiem tīkliem, nekā konkurentu piedāvājumi
Izpēte
Precīzas ziņas par tagadējo situāciju (lai nospraustu mērķus un realizētu tos, svarīgi konstatēt pastāvošās uzņēmuma attiecības ar sabiedrību un klientiem)
Jānoskaidro vai pastāv kādas problēmas
Tiek noteikta uzņēmuma komunikācijas mērķauditorija (nav lietderīgi rīkot sabiedriskās attiecības ar visu sabiedrību kopumā, dati tiek ievākti ar telefoninterviju palīdzību. Izlases kopumu veido iedzīvotāji vecumā no 12-49 gadiem.)
Pētījumā jānoskaidro zīmola “Diamond mobils” atpazīstamība, respondentu attieksme un uzņēmuma vērtējums
Paralēli otrs pētījums jāveic starp uzņēmumu vadītajiem, kas ir biznesa klientu mērķa grupā. (grupas intervija-vai ir apmierināti ar pašreizējo pakalpojumu sniedzēju, kādas lietas vēlētos uzlabot, vai gribētu izmēģināt citu pakalpojumu sniedzēju)
Uzsāk mediju monitoringu (mēra publicitāti avīzēs, žurnālos, Tv, radio)
Svarīgi ir novērtēt un uzlabot darba apstākļus
Fiksē šobrīd esošu biznesa un privāto klientu skaitu, lai novērtētu tā izmaiņas pēc sabiedrisko attiecību kampaņas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants