Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļa analīze', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Cosmopolitan attīstība
Cosmopolitan pirmoreiz iznāca Ņujorkā jau 1886.gadā ar moto “Pasaule ir mana dzimtene, un visa cilvēce ir mani tautieši”.
19.gadsimta beigās Cosmopolitan bija iekarojis stabilu vietu Amerikas ilustrēto mēneša izdevumu vidū.
43 gadus vecā Helēna Gērlija Brauna 1965.gada martā kļuva par Cosmopolitan jauno redaktori un uz visiem laikiem mainīja sieviešu žurnālu iedabu.
Šobrīd Cosmo tiek izdots 32 valodās, un to var nopirkt vairāk nekā 100 valstīs, kas to padara par visietekmīgāko sieviešu žurnālu.
Latvija 2002. gadā kļuva par 44.valsti, kurā ir pašai savs Cosmopolitan.

Autora komentārsAtvērt
Atlants