Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Politiskā psiholoģija. Tautas partijas apraksts un tās darbības analīze', 1.
  • Eseja 'Politiskā psiholoģija. Tautas partijas apraksts un tās darbības analīze', 2.
  • Eseja 'Politiskā psiholoģija. Tautas partijas apraksts un tās darbības analīze', 3.
  • Eseja 'Politiskā psiholoģija. Tautas partijas apraksts un tās darbības analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Vienā no reklāmām Tautas partija ir atradusi ļoti labu piegājienu - parādot Latviju un vietas, kurās pie varas ir Tautas partijas cilvēki, un runājot par lietām, kas ir izdarītas. Neapšaubāmi, ka tas ir ļoti iedarbīgi. Lielākais vairums partiju veido savas reklāmas fokusējoties uz cilvēku emocijām un vērtībām – uz izjūtām, kuras viņiem pietrūkst, un vēlmēm, ko viņi vēlētos sasniegt. Tā ir drošība, tā ir stabilitāte. Politisko reklāmu mērķis ir skatītājos izraisīt jūtas un emocijas. Tās raisa attēls, mūzika, krāsas, tādējādi veidojot attieksmi.
Politisko reklāmu pētnieki atzīst, ka "jūties labi" reklāmas parasti izmanto pie varas esošās partijas, jo to mērķis ir nostiprināt pārliecību, ka esošā situācija ir laba, nekas dramatiski nav jāmaina. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants