Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 1.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 2.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 3.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 4.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 5.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 6.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 7.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 8.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 9.
  • Prezentācija 'Reproduktīvā mācību metode', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Reproduktīvā metode
• Prasa ievērot mācību individualizāciju, jo prasmju un iemaņu veidošanās ceļš katram skolēnam ir atšķirīgs, tāpēc uzdevumu skaitam jābūt pietiekamam, daudzveidīgam un atbilstošam skolēnu tuvākās attīstības zonai.
• Metodes efektivitāti var paaugstināt arī dažādu programmētu materiālu izmantošana.

Bagātina skolēnu zināšanas, prasmes un iemaņas, izveido domāšanas pamatoperācijas (analīzi, sintēzi, abstrahēšanu u.c.), bet negarantē radošo spēju attīstību, nesekmē to mērķtiecīgu izkopšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants