Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakses atskaite', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Klase: 10 9:00 – 9:40
Datums: 6. 10. 2003.
Informācija par skolēniem (vecuma grupas raksturojums):
Šajā klasē bija gan zēni, gan meitenes. Skaits – 16. Skolnieki sākumā bija nedaudz skaļi, jo tā viņiem bija pirmā informātikas stunda, taču cieņa pret skolotāju viņiem bija jau iemācīta. Ātri vien pārslēdzās no savām sarunām un klausījās skolotājā. Bija diezgan apķērīgi.
Mērķi.
Iepazīstināt skolēnus ar jauno tēmu. Izstāstīt šo tēmu saprotami un pēc iespējas pašu galveno un svarīgāko. Nodarbināt skolēnus visu stundu, lai viņi nesēdētu bez darba, tāpēc jādod uzdevums, lai viņi strādātu patstāvīgi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants