Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 1.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 2.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 3.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 4.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 5.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 6.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 7.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 8.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 9.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 10.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 11.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 12.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 13.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 14.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 15.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 16.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 17.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 18.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 19.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 20.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 21.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 22.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 23.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 24.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 25.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 26.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 27.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 28.
  • Referāts 'Aktīvas klausīšanās nozīme un attīstīšanas iespējas', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
I.  Mācību process, tā dalībnieki    5
1.1.  Mācību process stundā    6
1.2.  Mācību process ārpusstundu nodarbībās    7
1.3.  Mācību process ģimenē    8
II.  Stunda – mācību organizācijas pamatforma    10
2.1.  Stundu veidi, iedalījums    11
2.2.  Mācību stunda mūsdienās    12
III.  Sākumskolas skolēnu vecuma īpatnību raksturojums    16
IV.  Aktīva klausīšanās un tās nozīme mācību procesā    19
V.  Aktīvas klausīšanās attīstības iespējas 2.klasē    22
  Nobeigums    24
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
  Pielikums    27
Darba fragmentsAizvērt

. Mācību process, tā dalībnieki

Ikviens process savā būtībā nozīmē kustību uz priekšu un ir darbību kopums kaut kāda rezultāta sasniegšanai. Mācību process saistīts ar skolēna virzību pa izziņas ceļu no nezināšanas uz zināšanu, no nepilnīgas zināšanas uz pilnīgāku, plašāku un precīzāku. Mācību procesā veidojas izziņas un praktiskās prasmes un iemaņas, skolēni vispusīgi attīstās un tiek audzināti. Mācības ir ļoti sarežģīts process, kam raksturīgas savas likumsakarības, kuras apzinoties un ievērojot, mācību procesu var mērķtiecīgi vadīt, sasniedzot augstus rezultātus. Šī procesa raksturs, tā saturs un organizācija ir atkarīga no daudziem faktoriem: sabiedrības dzīves vēsturiskajiem apstākļiem, sabiedriskajām vajadzībām, audzināšanas mērķa un uzdevumiem, zinātnes, tehnikas un kultūras attīstības līmeņa.
Visi cilvēku darbības veidi ir saistīti ar sevis un apkārtējās pasaules izzināšanu. Pieredzi un zināšanas gūstam ne tikai zinātnē, mākslā, sportā, bet arī jebkurā citā darbā vai vienkārši rotaļā. Arī mācības ir darbs.
Mācību process ir vienota pedagoģiska sistēma, kas nemainīgi atrodas kustību un parmaiņu stāvoklī. Centrālais elements šajā sistēmā ir skolēns. Viņš tiek aktīvi iekļauts izziņas procesā un virzās uz aizvien jaunām atziņām. Tā rezultātā skolēns apgūst jaunas zināšanas, iemaņas un prasmes, attīsta savas izziņas spējas, tikumiskās un estētiskās vērtības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants