Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga būtība, mērķi un attīstība.
1. Mārketinga jēdziens.
Jēdziens "mārketings" ir internacionāls jēdziens, kas apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Šis termins cēlies no vārda " tirgus" (angļu val. market- tirgus ), ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču un naudas maiņu. Latviešu valodā mārketinga jēdziena izteikšanai ieteikts izmantot divus vārdus:
tirgvedību, kas ir ekonomikas nozare, kas nodarbojas ar produktu sadali un maiņu( marketinga koncepcijas izpete);
tirgzinību, kas nozīmē zināšanu kopumu par produktu realizāciju, apgrozījumu, preču pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām un citiem ar pirkšanu un pāŗdošanu saistītiem jautājumiem, kā arī attiecīgo praktisko darbību.
Savukārt ir jāsaprot, ka produktu noieta (realizācija) nav galvenais mārketinga elements; tas ir tikai viena no vairākām dažādām marketinga funkcijām, un nav visbūtiskākā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants