Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Imidžs', 1.
  • Prezentācija 'Imidžs', 2.
  • Prezentācija 'Imidžs', 3.
  • Prezentācija 'Imidžs', 4.
  • Prezentācija 'Imidžs', 5.
  • Prezentācija 'Imidžs', 6.
  • Prezentācija 'Imidžs', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Pētijuma mērķis ir noskaidrot kāda un cik liela nozīme ir runai, kādi ir tās veidi. Ar ko atšķiras improvizēt runa no iepriekš sagatavotas un kā tas spēj iespaidot mūsu imidžu. Pētijuma uzdevums ir arī noskaidrot kā ar ķermeņa kustībām pareizi mācēt sevi pasniegt.
Pētīšanas objekts ir runa un ķermeņa kustības.
Pētijuma hipotēze – ķemeņa valoda spēj pateikt vairāk nekā vārdi.
Ķermeņa valodas nolasīšanas māka ietver sevī četras galvenās iemaņas:
1.Skatīšanas iemaņas. Īpaša vērība jāpievērš sejai, rokām, stājai, balss tonim.
2.Savas ķermeņa valodas saskatīšanas iemaņas un tās kontrolēšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants