Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 1.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 2.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 3.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 4.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 5.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 6.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 7.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 8.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 9.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 10.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 11.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 12.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 13.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 14.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 15.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 16.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 17.
  • Paraugs 'Rotaļu kopa sociālo prasmju pilnveidei', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Sasveicināšanās rotaļa    3
  Mārīte    3
  “Es ar savu mazo actiņu redzu..”    4
  Rociņas    4
  “Lūk, mājās no veikala māmiņa nāk”    5
  “Lūdzu un paldies!”    5
  Kājas un galva (fragments)    6
  Didaktiskā spēle “Karsts un auksts”    6
  “Diena un nakts”    7
  Beram graudiņus    7
  Ģimene    8
  “Kas dārzā?”    8
  Atspulgs    9
  Kaķis un peles    9
  Klusās emocijas    10
  Atrodi mani    10
  Kas notika tālāk?    11
  Saule un mēness    11
  Karstais kartupelis    12
  Gredzens pirkstā    12
  Tūdaliņ, tagadiņ    13
  Lūdzu, pasaki!    13
  Čiekuru mešanas sacensības    14
  Cālis un tārpiņi    14
  Kurš pirmais?    15
  Nosaki pirmo skaņu!    15
  Namiņš deg!    16
  Astītes    16
  Luksofors    17
  Āra boulings    17
  Izmantotā literatūra    18
Darba fragmentsAizvērt

Rotaļas nosaukums: Sasveicināšanās rotaļa
Vecumposms: 1.
Sasniedzamais rezultāts: Saista sevi ar savu vārdu un ķermeni.
Sociālās prasmes: nosauc savu vārdu, atkārto citu bērnu vārdus, ieklausās citu sacītajā
Rotaļas apraksts: Skolotājs rotaļā izmanto roku lelli – zaķi, lai rosinātu bērnu nosaukt savu vārdu. Zaķis saka: Mani sauc zaķis Garausis. Kā tevi sauc? Bērns atsaucas ar savu vārdu. Skolotājs uzmanīgi klausās un atkārto bērna vārdu. Aicina arī citus bērnus to nosaukt.
(Latvijas universitāte, 2022, 11.lpp)

Autora komentārsAtvērt
Atlants