Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 8.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 9.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 10.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 11.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 12.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 13.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 14.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 15.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 16.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 17.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 18.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 19.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 20.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 21.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 22.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 23.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 24.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 25.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 26.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 27.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 28.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 29.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 30.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 31.
  • Konspekts 'Mārketinga teorija', 32.
Darba fragmentsAizvērt

2. Raksturojiet preču diferencēšanas virzienus? Preču dif pakāpe svārstās plašos apmēros. Eksistē standartizēti prod, kurus ir visai grūti pakļaut kādām izmaiņām (vistas gaļa, aspirīns) Bet nav neiespējami. (veļas pūl. Liels klāsts, lai apmier lielu patēr daudz) Eksist prec, kas atšķiras ar augstām dif. Iespējām (auto, ofisa mēbeles). Dif pamatrād attiecās un papildus prod iespējām un īpašībām – izmantošanas efektivitāte; komforts; lietošanas laika ilgums; drošība, remonta iespējas; noformēšanas stils un dizains. 1) pap. Iespējas – paplašina pamatf-jas prod. uzņ var izstrādāt jaunas prod versijas, papildinot to katrs papild. Var pievilināt patērētājus. Veic aptauju, kādas pilnveid vajadz, atlasot tos, kas dod lielāku efektu. 2)prod izmant efektivitāte: 4gr. Zema;vid.;augsta;augstklasīga; raksturo ar prod pamatf-jas izpildes kvalitāti. Nav vērts bezizmēra paaugstināt kvalit., jo tas var dot pretēju efektu – patērētājs nevarēs samaksāt par šīm prod. augst. Īpašībām. Ražotājam jāsabalansē sava prod īpašības ar mēŗka T vajadzībām, kā arī ar to, ko piedāvā konk. 3)komforts – patērētājs sagaida augstu līmeni. 4)lietošanas ilgums – nosaka pēc prod. kalp. Ilguma normālos un “nenormālos” apst.,nestandarta ekspluatācija’. Tas darbojas attiecībā uz pulksteņiem, bet ne PC, jo PC visu laiku mainās, attīstās. 5)drošums – tie rādītāji, kas nodrošina prod. normālu f-ju izpildi, garantijas, ka darbosies. Pircējs cenšas izvairīties no izd., kas saist. Ar izm. 6)remonta iespējamība, iespēja salabot prod. P: PC, kas sastāv no viegli aizvietojamām standartdet. Ir labojami. Pastāv arī serviss pa tel., kur patērētāju konsultē bojājumu novēršanā pastāvīgi, ja iesp. 7)prod stils – stila lēmumam ir savas priekšrocības, reiz iekarots T šādā veidā sagadās lielas problēmas konkurentiem, grūti atkarot patērētājus. Daudzas komp. Iegulda lielus līdzekļus stila izveidošanai. Bet tas jāapvieno ar ērtumu. 8)dizains kā apvienojošais el. Ārējais dizains un produkta f-ja no pietērētāju redzes viedokļa, Sec. Var teikt, ka visas prod. dif. Virzieni ir ļoti svarīgi, jo katrs komponents pareizi pielietots var būt noteicošais pieprasījuma paaugstināšanai, respektīvi, lielākas peļņas ieguvei.
Pak. Diferencēšana: - pasūt noformēšana; - apkalpošana; - garantijas; - drošība; - instruktīvie mat.; -patērētāju apmācība; - uzstādīšana; - pārstatīšanas iespējas u.tml.

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga teorija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/738936

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.