-
Biznesa plāns SIA "Maigonis"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 5 |
2. | Produkta un pakalpojuma apraksts | 7 |
3. | Tirgus raksturojums | 9 |
4. | Mārketings | 11 |
5. | Darbības jeb ražošanas plāns | 14 |
6. | Finansu plāns | 16 |
Secinājumi | 21 |
KOPSAVILKUMS
SIA “Maigonis” nodarbojas ar ziedu tirdzniecību. Uzņēmums ir jauns un tas ir reģīstrēts “Latvijas uzņēmumu reģistrā” 2007. gada 1. janvārī. Darbības veikšanai uzņēmums algo seši darbiniekus. Trīs no tiem ir uzņēmuma īpašnieki: Uzņēmuma vadītāja –Ginta Opīte, grāmatvede – Tatjana Boicova, floriste –Diāna Černe.
Uzņēmums sadarbosies ar vairākiem vairumtirgotājiem, kuri iepērk ziedus no Holandes kā arī sadarbosies ar Latvijas ziedu audzētājiem.
Lai iegūtu pēc iespējas vairāk klientu uzņēmums lielu uzmanību pievērš reklāmai it sevišķi pirmajā gadā ieguldot vairāk līdzekļus.
SIA “Maigonis” lielu uzmanību velta cenu politikai, ne tikai tirgojot lētākus ziedus, bet arī regulāri kontrolējot preču noietu un paaugstinot vai pazeminot cenas.
Finansu plāns ir viens no svarīgākajiem šī plāna sastāvdaļām. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 6000 Ls.
Peļņa, Ls
Gadi Peļņa
2007.gadā -850
2008.gadā 1216
…
IEVADS Ziedu tirdzniecība Latvijā pēdējos gados paplašinās ļoti strauji. Katru gadu tiek atvērti jauni veikali un tirdzniecības vietas, tas notiek tāpēc, ka Latvijā pieprasījums pēc ziediem un to izstrādājumiem palielinās. Pieaug pieprasījums pēc ziedu sortimenta dažādības. Latvijas klimatiskajos apstākļos ir grūti izaudzēt daudzus eksotiskos ziedus, tāpēc brīvās tirdzniecības attīstība rada iespēju ziedus importēt no Holandes un citām valstīm. Arī Ventspilī ziedu tirdzniecība palielinās katru gadu, jo klienti paliek arvien prasīgāki un pirktspējīgāki. Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divejādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīcijas tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par savu uzņēmuma veidošanu īstenosies. Biznesa plāna primārie mērķi: • sniegt firmas vispārēju raksturojumu; • raksturot tās produkciju un pakalpojumus; • analizēt tirgus situāciju, konkurentus; • izveidot mārketinga stratēģiju, kas veicinātu uzsākto uzņēmējarbību; • apskatīt uzņēmējdarbības realizāciju, sagādi un risku, kā arī problēmas; • izskaitļot uzņēmuma finansu plānu pirmajam, otrajam un trešajam darbības gadam, ietverot peļņas un zaudējuma aprēķinu, naudas plūsmu, plānoto bilanci.