Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 1.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 2.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 3.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 4.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 5.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 6.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 7.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 8.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 9.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 10.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 11.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 12.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 13.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Standarta sasniegumi:
Raksturo siltuma daudzuma izmaiņas pavasarī un tām atbilstošās pārmaiņas dzīvajā dabā.
Novēro objektus un parādības, apraksta novēroto.
Mēra gaisa temperatūru un pieraksta mērījumu rezultātus, izmantojot mērvienības (°C).
Izprot gadalaiku maiņu Latvijā.
Tehniski pareiza un apzināta lasīšana.
Mācās saklausīt literārā tekstā konkrētu informāciju.
Formulē virsrakstu lasītam vai dzirdētam tekstam.
Prot saskatīt teikumā darītāju un darbību- teikuma centru.
Mācās izteikt un pamatot savu viedokli.
Prot risināt vienkāršus teksta uzdevumus ar reizināšanu 20 apjomā.
Izprot reizināšanas darbības nepieciešamību dažādās dzīves situācijās.
Prot atpazīt zīmējumā riņķa līniju.
Pagatavo izstrādājumu, izmantojot dziju uztinumu.
Ir iepazinis aplikācijas, kolāžas tehnikas. Mācās veidot izstrādājuma kompozīciju, zīmēt skici.
Mācās izprast kompozīciju kā dažādu vizuālu izteiksmes līdzekļu sakārtojumu.
Dzied iemācītās vienbalsīgās dziesmas.
Zina un prot vairākas muzikālās spēles un rotaļas.
Metodiskie paņēmieni, darba formas: darbs ar tekstu, saruna (mācību dialogs), prāta vētra, vizualizēšana („domu saulīte”), pētījums, darbs darba lapās, praktiskais darbs, rotaļa; frontāli, individuāli, pāru darbs.

Autora komentārsAtvērt
Atlants