Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 1.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 2.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 3.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 4.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 5.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 6.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 7.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 8.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 9.
  • Referāts 'Cenu politika uzņēmumā SIA "Sportland"', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SIA „SPORTLAND” cenu politikas mērķi. Tirgus tips, kurā uzņēmums realizē savu produkcija    3
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    3
1.2.  Uzņēmuma kopējie mērķi    3
1.3.  Mārketinga mērķi    4
1.4.  Cenu politikas mērķi    4
1.5.  Tirgus tips, kurā SIA SPORTLAND realizē savas preces, tā iezīmes    5
2.  SIA SPORTLAND cenu politikas vide, cenu veidošana un cenu lēmumu pieņemšanas ietekmējošie faktori    6
3.  Uzņēmuma SIA „SPORTLAND” produkcijas elastība atkarībā no cenas    8
4.  Cenu veidošanas metode uzņēmumā SIA „SPORTLAND”    9
5.  Cenu veidošanas taktikas un stratēģijas uzņēmumā SIA ”SPORTLAND”    9
Darba fragmentsAizvērt

SPORTLAND International Group AS ir starptautisks uzņēmums, kurš ir dibināts 1997. gadā un tas ir pārstāvēts Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, Somijā un arī Latvijā. SIA SPORTLAND piedāvā pasaulē vadošo sporta preču zīmolu produkciju veikalu tīklos SPORTLAND un 100% Sports.
Uzņēmuma pamatprodukti ir: Nike, Adidas, Puma, Reebok, Converse, Sketchers, AND1 apavi, apģērbi un aksesuāri, Rossignol, Fischer, Atomic slēpes, Trek, Classic velosipēdi, Speedo peldkostīmi un aksesuāri, Nortland, Lafuma tūrisma preces un plašs citu preču klāsts. Veikali izceļas ar īpašo dizainu, plašo preču klāstu un īpašo attieksmi pret klientiem.

1.2 Uzņēmuma kopējie mērķi.
1.Palielināt attīstības tempus. Uzņēmumam palielinās attīstība visai strauji, iegādājoties aizvien jaunas tirdzniecības vietas, kur tiek realizēta produkcija. SIA SPORTLAND intensīvi meklē jaunus darbiniekus – pārdevēju konsultantu un noliktavas pārziņu amatos.
2.Palielināt peļņu. To uzņēmums veic dažādos veidos. Piemēram, likumsakarīgi, palielinoties tirgus daļai, palielinās ieņēmumi. Vai arī, prece no piegādātājiem tiek iegādāta lielos daudzumos, tādējādi uzņēmums gūst labas atlaides, un, pārdodot par ierasto cenu, gūst lielāku peļņu. Pasūtīt lielos daudzumos SIA SPORTLAND var atļauties tikai dēļ lielās tirgus daļas. Sinerģijas efekts. Visi faktori ir viens otram piesaistīti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants