Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 1.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 2.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 3.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 4.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 5.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 6.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 7.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 8.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 9.
  • Prezentācija 'Reklāma radio', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma radio
Radio aptver tās kategorijas cilvēkus, kurus nevar sasniegt TV vai prese, piemēram, autobraucējus, cilvēkus, kuri atpūšas dabā;
Reklāmdevēji izvēlas radio mobilitātes, elastīguma un lētuma dēļ;
Radio reklāmas minūtes efektivitāte ir 75% no pusminūtes TV standarta reklāmas;
Radioreklāmas priekšrocības:
operativitāte;
mājīgums, reklāma sasniedz adresātu mājas apstākļos, tādā veidā radot uzticības atmosfēru;
24 stundu pārraide;
zemas izmaksas;
Pētījumi pierāda to, ka:
cilvēki labāk atceras dzirdētu tekstu, nekā rakstītu;
dzirdēts teksts labāk pārliecina klausītāju par preces priekšrocībām, rada pozitīvāku attieksmi pret preci.…

Atlants