Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 6.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 7.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 8.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 9.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 10.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības 20.gadsimta pirmajā pusē', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Sabiedrisko attiecību būtība    3
2.  Divdesmitā gadsimta pirmā puse    4
3.  Edvards Bērnejs (Edward L. Bernays) (1891-1995)    7
4.  Aivijs Ledberts Lī (Ivy Ledbetter Lee) (1877-1934)    8
5.  Sabiedriskās attiecības Latvijā    9
  Nobeigums    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Ar uzņēmuma sabiedrisko attiecību koncepciju tiek saprasts gan imidža stratēģija, gan sabiedrisko attiecību kampaņa, kur abi tiek izmantoti, lai likvidētu aktuālu deficītu vai problēmu. Katrai organizācijai jāizstrādā komunikācijas ar sabiedrību koncepciju, kā arī krīzes situācijas koncepciju, kas balstās uz stratēģijām, savukārt stratēģijas bāzējas uz uzņēmuma filozofiju, vērtībām un mērķiem.
Sabiedrisko attiecību galvenais uzdevums ir ietekmēt sabiedrisko domu. Sabiedriskās attiecības saistītas ar uzņēmuma stratēģiju - plānot, kontrolēt, organizēt un vadīt. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants