Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 1.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 2.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 3.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 4.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 5.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 6.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 7.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 8.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 9.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 10.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 11.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 12.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 13.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 14.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 15.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 16.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 17.
  • Konspekts 'Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika', 18.
Darba fragmentsAizvērt

1.RUNAS FUNKCIJAS.
Informācijas nodošana vai
Iespēja uzkrāt, saglabāt un nodot informāciju no cilvēka cilvēkam.(komunikatīvā);
Spēja “apkalpot” domāšanu – runa ir cilvēka “domāšanas ierocis”: Izmantojot iekšējo runu, cilvēks it kā sarunājas pats ar sevi, veido un precizē domu, bet pēc tam var izteikt ārējā runā.
Runas funkcijas – Komunikatīva – saziņas, bērniem ir jādzird valoda;
Izziņas – bērns teiktdams grib saņemt apstiprinājumu;
Regulejoša – drīkst, nedrīkst;
-5.g. bērnam ir jāruna pēc iespējas vairāk
2.RUNAS ATTĪSTĪBAS ETAPI.
Bērnam -1. ārējā dialoģiskā;
2. pēc tam ārējā monoloģiskā (ta ir runāšana pie sevis, nav iekšējā runa);
3. visbeidzot – rakstu runa;
Ārēja – 1. var novērot citi;
2. tā ir izvērsta;…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dzimtās valodas kultūras pamati un mācīšanas metodika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/738207

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.