Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga mērķi', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga mērķi', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga mērķi', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga mērķi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga kopējās darbības mērķi
Klientu vajadzību apmierināšana, pētīšana.
Klientam jābūt uzmanības centrā, un klienta apmierinātība ir galvenā darbības kvalitātes mēraukla. Konsekventai darba rezultātu uzlabošanai regulāri tiek veiktas klientu aptaujas, jo ir svarīgi nodrošināt, lai klients vienmēr varētu uzticēties Active life kā pakalpojumu sniedzējam. Šajā pašā nolūka uzņēmumam jāveic darbinieku (treneru) motivēšanas pasākumi, ka arī jārīko kvalifikācijas paaugstināšanas kursi. Tas ir svarīgi, jo patērētājs visu laiku kontaktē ar treneri, un no viņa ir atkarīgs kāds uzskats paliks pēc mūsu kluba apmeklēšanas.
Uzņēmuma cenu elastības izstrādāšana.
Daudzi uzņēmumi veic dažāda tipa aptaujas, lai labāk izprastu patērētāja velmēs un vajadzības. Un kā tie rada galvenais faktors uz kuru patērētāji balstās izvēloties piemērotāku sev sporta klubu ir cena.
Tagad uzņēmumi cīnās savā starpā par katru klientu, piedāvājot pakalpojumus uz arvien labākiem nosacījumiem.(jauna veida pakalpojumi, zemas cenas, labāka attieksme un ērta izvietošana).

Autora komentārsAtvērt
Atlants