Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 1.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 2.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 3.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 4.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 5.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 6.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 7.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 8.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 9.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 10.
  • Prakses atskaite 'Viesnīca "Elounda Bay Palace"', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas “Elounda Bay Palace” atrašanās vieta    4
2.  Viesnīcas “Elounda Bay Palace” raksturojums    4
3.  Viesnīcas ’’Elounda Bay Palace” products    5
3.1.  Viesnīcas “Elounda Bay Palace” pamatprodukts    5
3.2.  Viesnīcas līdzsekojošais produkts    6
4.  Viesnīcas dienesti    7
4.1.  Viesu uzņemšanas dienests – rezervācijas    7
4.2.  Viesu uzņemšanas dienesta darbība    7
4.3.  Saimnieciskais dienests    8
4.4.  Tehniskais dienests    8
5.  Darbs praksē    9
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Rezervēt galdiņu var vairākos veidos, piemēram, piezvanot uz restorānu vai recepciju, kā arī atnākot un piesakot rezervāciju personiski. Var arī ierasties restorānā bez rezervācijas, taču, tā kā restorāns ir neliels, nav garantēts, ka būs brīvi galdiņi. Šajā gadījumā restorāna vadītājs ieteica doties uz kādu citu viesnīcas restorānu, iepriekš noskaidrojot viesu vēlmes un tad iesakot restorānu. Lai gūtu papildus peļņu no restorāniem, tos iespējams apmeklēt cilvēkiem, kas viesnīcā nav apmetušies. Tad gan rezervācija jāpiesaka iepriekš, jo pretējā gadījumā viņi var netikt ielaisti viesnīcas teritorijā.
Restorāna (un viesnīcā vispār) bija daudz viesu no Krievijas, Vācijas, Francijas u.c. Tieši tāpēc viesnīcai ir izdevīgi ņemt darbā studentus no citam valstim, lai tie varētu kommunicēt ar viesiem viņu valodā.
Visgrūtakāis praksē bija kommunicēšana ar dažiem personāla darbiniekiem, jo ne visi zin labi angļu valodu un nevar visu paskaidrot. Grūti bija arī tās ko uz mums (praktikantiem) bija uzlikta tikpat liela atbildība kā normāliem darbiniekiem. Tomēr tā bija ļoti laba pieredze – kommunicēt ar viesiem, būt laipnai pret viesi, saprast viesi un viņa vēlmes. Tas ir galvenais viesmīlības industrijā.

Secinājumi
1. Viesnīca atbilst starptautiskajam viesnīcu 5 zvaigžņu līmenim, augsts apkalpošanas līmenis.
2. Viesnīca ir pietiekami nodrošināta ar praktikantu apmācību.
3. Darbinieki ir studenti no daudzām pasaules valstīm un arī vietējie iedzīvotāji.
4. Daudzi darbinieki nezina labi angļu valodu un uzliek pārāk lielu atbildību praktikantiem.
5. Viesnīca ņem praktikantus krievu, vācu, franču, angļu valodas zināšanu dēļ.
6. Praktikantiem prakses laikā bija laba pieredze saskarsmē ar viesiem.

Priekšlikumi
1. Ēdināšanas nodaļā vajadzētu vairāk profesionālus darbiniekus, ar pieredzi, kuriem var uzticēt praktikantu apmācību.
2. Dot iespēju praktikantiem apgūt vairākas darba jomas.
3. Darbiniekiem iemācīties angļu valodu.
4. Izturēties pret praktikantiem, kā pret mācekļiem, nevis kā parastiem darbiniekiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants