Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 2.
  • Konspekts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 3.
  • Konspekts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 4.
  • Konspekts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 5.
  • Konspekts 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Komunikācijas procesā noris apmaiņa ar informāciju;
2. Komunikācija ir ietekme;
3. Komunikācijas laikā noris informācijas kodifikācijas un dekodifikācijas sistēma;
4. Saskarsmē var rasties komunikācijas barjeras;
5. Ne vienmēr saskarsme ar partneri ir veiksmīga- komunikatīvās barjeras var rasties neapzināti;
6. Komunikācijā pastāv divi līmeņi: ārējais-viss, ko pasakām- un iekšējais – mūsu domas;
7. Komunikāciju var iedalīt sešos veidos;
8. Sociāli rituālā komunikācija nolūks ir uzturēt partneru attiecības;
9. Izziņas komunikācijā galvenais mērķis ir jaunas informācijas iegūšana;
10. Ekspresīvajā komunikācijā balstās uz emociju un jūtu izpausmes;
11. Pamudinošās komunikācijas vērst partneri uz man vitāli svarīgām;
12. Pārliecinošās komunikācijas mērķis ir mainīt partnera viedokli.

Autora komentārsAtvērt
Atlants