Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 1.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 2.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 3.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 4.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 5.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 6.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 7.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 8.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 9.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 10.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 11.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 12.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 13.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 14.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 15.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 16.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 17.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 18.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 19.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 20.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 21.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 22.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 23.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 24.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 25.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 26.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 27.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 28.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 29.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 30.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 31.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 32.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 33.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 34.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 35.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 36.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 37.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 38.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 39.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 40.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 41.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 42.
  • Referāts 'Jauniešu attieksmi pret "Calvin Klein" drukātajām reklamām veidojošie faktori', 43.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.nodaļa.  Reklāma, attieksme un zīmols    4
1.1.  Reklāma    4
1.1.1.  Reklāmas jēdziens    4
1.1.2.  Reklāmas mērķi un to nosacījumi    5
1.1.3.  Drukātā reklāma    7
1.2.  Attieksme    8
1.2.1.  Attieksmju veidošanās    9
1.2.2.  Attieksmju mērīšana    10
1.2.3.  Attieksmju maiņa    12
1.3.  Zīmols    14
1.3.1.  Zīmols Calvin Klein    16
1.3.1.  Zīmola Calvin Klein reklāmas    16
2.nodaļa.  Pētījums un fokusu grupas datu analīze    18
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    18
2.2.  Pētījumu rezultātu analīze un interpretācija    19
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūru un avotu saraksts    29
  Pielikumi    31
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Apkopojot teorētiskajā daļā iegūtās atziņas par pētījumā apskatīto tēmu un izanalizējot praktiskā pētījuma iegūtos rezultātus, tiek nonākts pie secinājumiem, ka:
1. lai reklāmu varētu uzskatīt par izdevušos un tā nostrādātu, patērētājam tā ir jāievēro, jāatceras, jāieinteresējas par piedāvājumu, jāattīsta sevī pozitīvs priekšstats, kā arī jāpieņem lēmumu veikt atbilstošu rīcību;
2. seksualitāte ir viens no efektīvākajiem mārketinga rīkiem;
3. jaunieši ievēro Calvin Klein reklāmas, jo tās piesaista uzmanību ar vizuālo informāciju – izmantotajiem seksualitātes paņēmieniem;
4. tiek pierādīta hipotēze – jauniešu labvēlīgo attieksmi pret Calvin Klein drukātajām reklāmām rada psiholoģiskais faktors.

Priekšlikumi:
1. Calvin Klein drukātās reklāmas vajadzētu izvietot vairāk un biežāk, kas veicinātu to popularitāti;
2. reklāmu veidotājiem vairāk uzmanības jāpievērš, lai jaunieši ne tikai pamanītu un atcerēto Calvin Klein vizuālo izskatu, bet arī atcerētos un ievērotu reklamējamo produktu;
3. reklāmas speciālistiem vajadzētu pievērts lielāku uzmanību seksuāliem tēliem, veidojot reklāmu – reklāmas veidotājiem vajadzētu saskatīt un attēlot seksuālo pievilcību ne tikai ar atkailinātām ķermeņu daļām, lai neizraisītu negatīvu emociju no patērētājiem, kuri sākt atgrūst erotisko reklāmu un to reklamēto zīmolu un produktu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants