Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses pārskats - komunikāciju process uzņēmumā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA „Dārza tehnika” iekšējā vide    4
1.1.  Uzņēmuma darbības veids, misija, mērķi    4
1.2.  Vadītāja dominējošā loma un komunikācijas prasmes    5
1.3.  Uzņēmuma struktūra, darbinieki, personāla vadīšana un motivēšana    5
1.4.  Organizācijas kultūra    6
1.5.  Formālā komunikācija, tās kvalitāte    6
1.6.  Neformālā komunikācija, tās kvalitāte    6
1.7.  Lietišķā dokumentācija    6
2.  Uzņēmuma SIA „Dārza Tehnika” ārēja vide    7
2.1.  Klienti    7
2.2.  Konkurenti    7
2.3.  Piegādātāji, sadarbības partneri    7
2.4.  Sabiedriskās organizācijas, mediju vide, u.c. uzņēmumam nozīmīgi ārējie faktori    8
3.  Uzņēmuma SIA” Dārza Tehnika” ārējā komunikācija    9
3.1.  Prezentācijas (materiālu sagatavošana, aktualitāte)    9
3.2.  Web lapa, blogi    9
3.3.  Vadītāja komunikācija ar sabiedrību    10
3.4.  Komunikācija ar patērētājiem, klientiem    10
3.5.  Sadarbība ar medijiem, publicitātes kampaņas    11
3.6.  Tiešā reklāma    11
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās aizvien nozīmīgāka un aktuālāka ir savstarpējā sazināšanās – komunicēšana vienam ar otru tādējādi veicinot informācijas apmaiņu un informācijas nodošanu tālāk. Savstarpēja komunicēšana mums ir visapkārt atrodoties mājās, skolā, satiekot kādu paziņu, kā arī atrodoties darbā. Mūsdienās ir ļoti svarīgi zināt kā arī rast pareizu komunicēšanas risinājumu, kad tas attiecas uz darbu, lai organizācijas iekšējā vidē starp darbiniekiem būtu pareiza komunikācija, kā arī organizācijas vadītājs būtu zinošs par komunikāciju, jo tas ir viens no lielākajiem ietekmējošajiem faktoriem, lai organizācija gūtu panākumus.
Lai komunikācijas procesu izzinātu praktiski autoram piedaloties visos ar komunikāciju saistītajos procesos tika izieta prakse uzņēmumā. Kā prakses vieta tika izvēlēts uzņēmums SIA „Dārza tehnika”. SIA „Dārza tehnika” ir veikals, kas savu darbību uzsāka 2007. gadā, kā dārza un meža tehnikas izplatītājs, servisa pakalpojumu un rezerves daļu izplatītājs.
Prakses pārskata mērķis ir analizēt komunikācijas procesu uzņēmumā.
Lai atspoguļotu darba mērķi ir izvirzīti sekojoši prakses uzdevumi:
1)analizēta uzņēmuma iekšējā vide,
2)analizēta uzņēmuma ārējā vide,
3)analizēta uzņēmuma ārējā komunikācija,
Prakses ilgums: no 2009. gada 5.oktobrim līdz 29. novembrim.

Uzņēmuma iekšējo vidi var veidot, ietekmēt un mainīt dažādi apstākļi un faktori, bet to visu var ietekmēt un mainīt uzņēmuma vadītājs, kas ir uzņēmuma galvenais iekšējās vides noteicējs. Pēc autora domām pareiza un sakārtota uzņēmuma iekšējā vide veido uzņēmuma koptēlu, kas palīdz tiekties uz attīstību un turpmākiem panākumiem. Iekšējo vidi būtiski ietekmē iekšējā komunikācija.
Iekšējā komunikācija prasa no uzņēmuma vadītāja skaidri parādīt savu atbalstu komunikācijai, kā arī gatavību pašam būt par piemēru citiem. Iekšējā komunikācija notiek nepārtraukti un ilgstoši. Komunikācijas procesam ir uzmanīgi jāseko, lai elastīgi varētu reaģēt uz pārmaiņām. 1
Uzņēmuma darbiniekiem un arī pašam vadītājam ņemot vērā iekšējās komunikācijas nozīmīgumu ir daudz atvieglotāks darbs, jo tādējādi visi strādājošie ir informēti par uzņēmumā notiekošajiem procesiem, kas atvieglo ne tikai darbu uzņēmuma iekšējās vides organizēšanā, bet arī darbā ar klientiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants