Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 1.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 2.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 3.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 4.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 5.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 6.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 7.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 8.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 9.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 10.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 11.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 12.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 13.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 14.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 15.
  • Referāts 'Zīmola maiņas analīze uzņēmumam “AIRBNB”', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  ZĪMOLVEDĪBA UN ZĪMOLA MAIŅA JEB REBRENDINGS    4
1.1.  Zīmolvedības jēdziens un tā būtība    4
1.2.  Zīmola maiņa jeb rebrendings    5
1.2.1.  Zīmola maiņas veidi    5
1.2.2.  Zīmola maiņas jeb rebrendinga posmi    6
2.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    7
2.1.  “Airbnb” pamatdati un darbība    7
2.2.  “Airbnb” vēsturiskie dati    7
3.  “AIRBNB” ZĪMOLA MAIŅAS ANALĪZE    9
3.1.  Situācijas apraksts    9
3.2.  Zīmola maiņas mērķis    9
3.3.  Zīmola maiņas kampaņas mērķauditorija    9
3.4.  Zīmola maiņas norises laiks    9
3.5.  Zīmols “Airbnb” pirms tā nomaiņas    9
3.6.  “Airbnb” pozicionējums pēc zīmola maiņas    10
3.7.  Zīmola maiņas aktivitātes    10
3.8.  “Airbnb” zīmola maiņas trūkumi un kritika ārpus uzņēmuma    12
3.9.  Zīmola maiņas rezultāts un vērtējums    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    14
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Darba fragmentsAizvērt

Galīgais mērķis uzņēmējdarbībā ir radīt vērtīgu, jēgpilnu un unikālu, atšķirīgu priekšstatu par savu uzņēmumu, tā produktiem un pakalpojumiem. To palīdz īstenot zīmolvedība. Zīmolvedība ir dažādu pasākumu kopums, ar kuru palīdzību klients var saņemt emocionālu saikni ar uzņēmumu. Taču dažreiz zīmoli nonāk strupceļā un nākas pārkonstruēt zīmolu. Rebrendings jeb zīmola maiņa ir tas, kas spēj atdzīvināt strupceļā nokļuvušo uzņēmumu un iedot tam jaunu dzīvi. Tāpat arī zīmols “Airbnb” 2014.gadā nolēma mainīt savu identitāti.
“Airbnb” pārvalda tiešsaistes tirdzniecības vietni informācijai par ceļojumiem un rezervēšanas pakalpojumiem. Uzņēmums piedāvā naktsmītnes, mājas un tūrisma pakalpojumus tiešsaistē. “Airbnb” apkalpo klientus visā pasaulē.
Šajā darbā tiks analizēta “Airbnb” zīmola maiņa, tiks izvērtētas “Airbnb” zīmola maiņas sekas, iemesli, secināts zīmola maiņas rezultāts, kā arī tiks veikts neliels ieskats teorētiskās nostādnēs par zīmolu, zīmolvedību un zīmola maiņu, lai detalizētāk izprastu “Airbnb” zīmola maiņas situāciju, kā arī ieskatītos šī uzņēmuma pārkonstruēšanā no teorētiskā skatupunkta.…

Atlants