Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vides reklāmu apraksts', 1.
  • Konspekts 'Vides reklāmu apraksts', 2.
  • Konspekts 'Vides reklāmu apraksts', 3.
  • Konspekts 'Vides reklāmu apraksts', 4.
  • Konspekts 'Vides reklāmu apraksts', 5.
Darba fragmentsAizvērt

1.Joma – pārtikas produktu reklāma.
2.Forma - šī reklāma izvietota uz vairogiem pie mājas sienas.
3.Firma – ātrās apkalpošanas restorāns McDonalds, kurš atrodas otrpus ielas.
4.Salīdzinoši maz informācijas, kas vedinātu iet iegādāties šos produktus, vai apmeklēt šo ātrās apkalpošanas restorānu.
5.Reklāmas krāsas atbilst firmas zīmolam, un tieši krāsainas un spilgtas reklāmas piesaista uzmanību.

1.Joma – bizness, finanses, nekustamais īpašums.
2.Forma – lielformāta brīvstāvoša reklāmas stends.
3.Firma – GE Money Bank.
4.Plašākai informācijas ieguvei norādīti divi komunikācijas līdzekļi. (Telefoniski un apskatot internetā).
5.Reklāmas krāsu izvēle ir atbilstoša bankas zīmola krāsām, kas balstās uz atcerēšanos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants