Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'BMW un tā logotipa izveidošanas un attīstības vēsture', 1.
  • Referāts 'BMW un tā logotipa izveidošanas un attīstības vēsture', 2.
  • Referāts 'BMW un tā logotipa izveidošanas un attīstības vēsture', 3.
  • Referāts 'BMW un tā logotipa izveidošanas un attīstības vēsture', 4.
  • Referāts 'BMW un tā logotipa izveidošanas un attīstības vēsture', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc diviem gadiem BMW izraisīja kārtējo sensāciju, laižot klajā pirmo motociklu pasaulē ar teleskopisko priekšējo dakšu un hidrauliskiem amortizatoriem. Šāds princips joprojām tiek izmantots visos mūsdienu motociklos.[1]
1945. gadā, beidzoties Otrajam Pasaules karam BMW koncerns atkal bija spiests pārtraukt savu darbību, taču pēc trim gadiem spēja to atsākt no jauna.
Savas turpmākas pastāvēšanas vēstures laikā BMW pastāvīgi izstrādāja inovatīvus risinājumus, tādējādi veicinot visas nozares attīstību. Tika uzstādīti vairāki ātrumu rekordi, un BMW markas ražotie transportlīdzekļi pastāvīgi bija dažādu sporta sacensību uzvarētāju vidū.
Mūsdienās BMW koncerns ir viena no lielākajam kompānijām pēc kopēja vieglo automobiļu, džipu, skuteru un motociklu ražošanas apjoma. Viens no kompānijas lozungiem ir „Automobilis - vadītājam” (pretēji Mercedes-Benz, galvenajam bavāriešu konkurentam, kura devīze skan kā „automobilis - pasažieriem”). Kompānija stingri pieturas izvelētajam ceļam - sākot ar slavenā BMW-328 izlaišanu, kas bija aprīkots ar sešcilindru motoru un varēja uzņemt ātrumu līdz 150 km stundā, un līdz pat mūsdienām Bavārijas koncerna automobiļi ir uzskatāmi par praktisko ideālu vadības un vadītāja komforta līmeņa ziņā.
Kas attiecas uz kompānijas logotipu, tad, var teikt, ka firmas gadsimta ilgas attīstības vēstures laikā, tam netika veiktas kādas nopietnas izmaiņas. Šajā ziņā pēdējais jauninājums notika 1963. gadā, kad logotipam tika nomainīts BMW burtu šrifts. Savu pazīšanas zīmi kompānija izvieto gan uz automobiļiem, gan uz motocikliem, taču automobiļi atšķiras ar vēl vienu raksturīgu īpašību – tiem priekšpusē atrodas sudrabains radiatora režģis, divu noapaļotu četrstūru veidā.[3]
BMW automašīnu augstais statuss, to prestižs un kvalitāte vairakkārt tika atzīmēti ar godalgām lielākajās auto izstādēs.

Atlants