Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Dažādu mediju auditorijas', 1.
  • Konspekts 'Dažādu mediju auditorijas', 2.
  • Konspekts 'Dažādu mediju auditorijas', 3.
  • Konspekts 'Dažādu mediju auditorijas', 4.
  • Konspekts 'Dažādu mediju auditorijas', 5.
  • Konspekts 'Dažādu mediju auditorijas', 6.
  • Konspekts 'Dažādu mediju auditorijas', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās izklaide aizņem ievērojamu TV pārraižu daļu. Lielākā daļa programmu ir izklaidējoša satura, nevis pilda galvenos mediju uzdevumus informēt un izglītot. Tomēr šāds saturs ir ļoti pieprasīts. No komerciālā viedokļa raugoties – kāpēc kaut ko mainīt piedāvājumā, ja pieprasījums ir? Taču, manuprāt, sabiedrība pārāk bezatbildīgi sēžot savus dīvānos uzņem šo saturu kopā ar tauku piesātinātiem produktiem, neko vērtīgu tā arī neiegūstot. Protams, jebkura cilvēk dzīvē ir nepieciešams relaksēšanās brīdis, izklaide, taču šeit jāpiemin, ka patīkamo iespējams apvienot ar lietderīgo. Piemēru ir daudz, taču, manuprāt, viens no labākajiem ir LTV7 raidījums „1000 jūdzes”, kurā lieliski parādīts kā raidījumu saturu izveidot izklaidējošu un tai pat laikā informējošu. Kam tas vajadzīgs? Lai televizors nepārvērstos par interjera priekšmetu, kurā „skraida” krāsainas bildītes, bet pildītu arī savu, kā medija funkciju. Mēs varam televizoru izmantot arī sava intelekta paaugstināšanai, ja vien to vēlamies.
Runājot par auditoriju, pie TV ekrāniem pārsvarā atrodas tie, kas vēlas saņemt „vieglāku” informāciju, pretēji nopietnai un analītiskai informācijai(tā teikt „hard news”). Tie, kurus interesē jaunākās ziņas, aktualitātes uc., jau pirms vakara „Panorāmas” ir nopirkuši kādu laikrakstu vai izsekojuši jaunumiem internetā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants