Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galīgais derīgums', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galīgais derīgums', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galīgais derīgums', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galīgais derīgums', 4.
  • Konspekts 'Patērētāju rīcība tirgū un galīgais derīgums', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Patērētājs ir mājsaimniecības, kas pērk tirgū preces un pakalpojumus savam patēriņam.
Patēriņš ir iegādāto mantu izmantošana, lai apmierinātu savas vajadzības.
Tīrais ienākums – ienākumu daļa, kas paliek pāri, ja no kopējiem ienākumiem atskaita ienākuma nodokli un citus maksājumus.
Engelsa likums – iedzīvotāju ienākumiem pieaugot, pieaug arī kopējie izdevumi.
Derīgums ir bauda jeb apmierinājums, ko gūst cilvēki no preču un pakalpojumu patērēšanas. Atsevišķi cilvēki vienām precēm piešķir dažādu derīgumu. Derīguma subjektīva noteikšana nesaraujami ir sasaistīta ar vajadzības apmierināšanas pakāpi un piedāvājamo preču daudzumu. Izšķir arī psiholoģiskā derīguma fenomenu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants