Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Četru televīzijā pārraidīto reklāmu analīze', 1.
  • Eseja 'Četru televīzijā pārraidīto reklāmu analīze', 2.
  • Eseja 'Četru televīzijā pārraidīto reklāmu analīze', 3.
  • Eseja 'Četru televīzijā pārraidīto reklāmu analīze', 4.
  • Eseja 'Četru televīzijā pārraidīto reklāmu analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Vispopulārākā vide, kurā tiek ievietotas reklāmas ir televīzija, un to arī uzskata par visefektīvāko veidu, kā uzrunāt potenciālo klientu. Ne mazāk efektīvāka vide ir radio, tiesa, reklāmas sasniegs tikai tos, kuri klausās noteiktās stacijas. Arī kino, pirms seansiem minūtes desmit tiek rādītas reklāmas, u atkal aspekts – tie kuri apmeklē kino redzēs reklāmas, tie kuri nē, tos nesasniegs. Tad bieži tiek izmantoti laikraksti un žurnāli, šiet reklāmas ievietot ir ļoti efektīvi, jo katrai mērķauditorijai ir savi žurnāli un tajos var izvietot specializētās reklāmas. Publiskās vietas, kā stendi, stapi, logi, tad vēl auto uzlīmes. Nozīmīga reklamēšanās vieta ir tirdzniecības vietas, jo tieši tur notiek pircēja izvēle – iegādāties vai nē. Un vislielākā reklāmu vieta ir internets – rekāmkarogi, baneri, uznirstošie logi, interaktīvās reklāmas, vēstules, ko dēvē par spam, skrejlapiņas, kuras vienmēr piemēslo paskatīti, telelfonreklāmas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants