Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 1.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 2.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 3.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 4.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 5.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 6.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 7.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 8.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 9.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 10.
  • Biznesa plāns 'Ventspils ziemā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Klienti - mērķauditorija    3
  Produkts    5
  Konkurence    7
  Finanses    9
  Biznesa modelis    10
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa modelis
Biznesa modelis apraksta to uzņēmumi rada vērtību un to nodod saviem klientiem, caur sava produkta starpniecību.
Mūsu produkts ir publiskā slidotava. Galvenā vērtība ko mēs piedāvājām ir kopīgi, jautri pavadīt laiku, atpūsties.
Mūsu klienti galvenokārt ir visi ventspilnieki un arī Ventspils novadā nodzīvojošie, kas grib un spēj nodarboties ar slidošanu. Cilvēkiem kam patīk veselīgs dzīvesveids un atrasties brīvā dabā. Un papildus vēlas labi pavadīt laiku ar draugiem, ģimeni, mīļotajiem cilvēkiem, vai arī iepazīt jaunus cilvēkus reizē piekopjot aktīvu dzīvesveidu.
Mēs piedāvājām veidu kā pavadīt kopīgu laiku un gūt pozitīvas emocijas.
Biznesa modeļa veidošana ir sastāvdaļā no uzņēmuma stratēģijas veidošanas.
Biznesa modelis apraksta uzņēmuma mērķus, piedāvājumu, stratēģiju, organizatorisko struktūru, un darbības procesus un citus faktorus.
Mūsu darbības mērķis ir piedāvāt ventspilniekiem un Ventspils viesiem ziemas atpūtas iespējas Ventspilī.
Ventspilī šobrīd vainīga ziemas atpūtas iespēja ir apmeklēt slēpošanas kalnu „Lemberga hūte”. Mēs vēlamies piedāvāt vel vienu alternatīvu jau esošajai, līdz ar to ventspilniekiem un Ventspils viesiem būs lielāka iespējā no kā izvēlēties.
Biznesa modelis sastāv no sešām sastāvdaļām: vērtību piedāvājumu, tirgus segmenta, Vērtību ķēdes struktūras, ieņēmumi ģenerēšanas, pozīcijas vērtību tīklā, un konkurētspējas stratēģijas.

Atlants