Pasaulē uzņēmumi arvien aktīvāk iesaistās vides jautājumu risināšanā, kā arī videi draudzīga uzņēmējdarbība kļūst arvien nozīmīgāka un pievilcīgāka patērētāju acīs
Gan tirgus situācija, gan konkurence uzņēmumiem pieprasa domāt par videi draudzīgas uzņēmējdarbības attīstīšanu
Ilgtspējīgs uzņēmums ir tāds, kas izprot savu ietekmi uz apkārtējo vidi, un ir izstrādājis pasākumus, kas maksimāli samazina ietekmi uz vidi, kā arī iesaista tajā savus darbiniekus, vietējo kopienu un sabiedrību. Tieši tāpēc svarīga ilgtspējas daļa uzņēmumā ir komunikācija. Komunicējot mēs rādam piemēru sabiedrībai, darbiniekiem, patērētājiem u.c., kādi paradumi būtu vēlami…