Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija.
Uzņēmumi cenšas centralizēt un koordinēt savu darbību, lai ekonomētu līdzekļus un samazinātu patēriņus ražošanas izpētei un attīstībai, reklāmas sagatavošanai, noteiktiem apkalpošanas veidiem. Tajā pašā laikā tie lokalizē savu tirgus darbību, kas ir efektīvāka produkta pielāgošana vietējiem apstākļiem Neatkarīgi no mārketinga stratēģijas, ir svarīgi, ka globālā mārketinga kampaņa ļauj izmantot vienas valsts iepriekšējo pētījumu un reklāmu datus citā valstī, bet pastāv problēma – dažādas valstu atšķirības.
Reklāmai ir liela nozīme produktu noieta veicināšanai. Produktiem, kuri cenšas iekļūt globālā tirgū, ir papildus prasības lai uzturētu zīmola imidžu, piemēram, nedrīkst aizmirst vietējā tirgus īpatnības.
Dēļ būtiskajām atšķirībām starp valstīm, pastāv uzskati, ka mārketinga un reklāmas pilnīga paplašināšanās jeb izplatīšanās pasaules mērogā ir neiespējama. Tāpēc starptautiskas reklāmas un reklāmu kampaņas līdz noteiktam līmenim var standartizēt, jo reklāmu globalizācijai ir noteikta robeža.

Autora komentārsAtvērt
Atlants