Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 20.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 21.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 22.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 23.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 24.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 25.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 26.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 27.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 28.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 29.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 30.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 31.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 32.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 33.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 34.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 35.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 36.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 37.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 38.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 39.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 40.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 41.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 42.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 43.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 44.
  • Referāts 'Mārketinga pētījums uzņēmumam "Cēsu alus"', 45.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    5
2.  A/s „Cēsu alus” vispārējais raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma vēsturiskais apskats    9
2.3.  Produktu sortimenta klāsts    16
2.4.  Nozares analīze    22
3.  A/s „Cēsu alus” mikro un makro vides analīze    28
3.1.  Mikrovides analīze    28
3.1.1.  Uzņēmuma klienti un piegādātāji    28
3.1.2.  Uzņemuma konkurenti    29
3.1.3.  Uzņēmuma starpnieki    31
3.2.  Makrovides analīze    32
3.2.1.  Demogrāfiskie un ekonomiskie faktori    32
3.2.2.  Politiskie, tiesiskie un zinātniskie faktori    33
3.2.3.  Sociālie, kultūras un apkārtējās vides faktori    34
4.  SWOT analīze    36
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    42
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Secinājumi
1. Uzņēmumam pieder 22% no Latvijas alus tirgus, tas nozīmē, ka A/S „Cēsu alum” ir jācenšas iegūt lielāku tirgus daļu.
2. Galvenais konkurents ir A/S „Aldaris” kam pieder 40% no Latvijas alus tirgus daļas
3. A/S „Cēsu alus” produkciju patērē dažāda vecuma cilvēki no dažādām tautībām un dažādās dzīves situācijās
4. Uzņēmums ražo kvalitatīvu un patērētājam patīkamu un ērtu lietošanai
5. Uzņēmuma ekonomiskie rādītāji palielinās katru gadu, jo ieguldītas apjomīgas investīcijas
6. Uzņēmums piedāvā vairākas akcijas un loterijas. Sponsorē vairākus pasākumus.
7. Uzņēmumam lielus draudus veido, jauno tehnoloģiju parādīšanās un konkurentu jaunās produkcijas radīšana
8. Ir jāievieš jauni produkti ,lai palielinātu tirgus daļu
9. Jāveic regulāra tirgus segmentēšana, jo tirgus laika gaitā piedzīvo dažādas izmaiņas
Lielākais „Cēsu alus” trumpis cīņa ar konkurentiem ir jaunu produktu ieviešana

Priekšlikumi
1. Pārdomāt un izlemt turpmāko darbību ar uzņēmuma „(veco) suņu” produktiem-izņemt no apgrozības vai ieguldīt to citu produktu ražošanā
2. Ieguldīt investīcijas skārdeņu pildīšanas līniju izveidei Latvijā, jo pašlaik tas tiek veikts Igaunijā
3. Palielināt savu ietekmi alus tirgū, paplašinot sortimentu un ieviešot jaunus, unikālus produktus
4. Jāveic lielāka produkta popularizēšana ar reklāmas palīdzību, lai noturētu esošos pircējus un piesaistītu jaunus klientus
5. Iegādāties modernākas tehnoloģijas, lai samazinātu ražošanas izmaksas uz vienu produktu

Autora komentārsAtvērt
Atlants