Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Franšīze', 1.
  • Referāts 'Franšīze', 2.
  • Referāts 'Franšīze', 3.
  • Referāts 'Franšīze', 4.
  • Referāts 'Franšīze', 5.
  • Referāts 'Franšīze', 6.
  • Referāts 'Franšīze', 7.
  • Referāts 'Franšīze', 8.
  • Referāts 'Franšīze', 9.
  • Referāts 'Franšīze', 10.
  • Referāts 'Franšīze', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kas ir franšīze?    4
  Par uzņēmumu „Stenders”    5
  Uzņēmuma „Stenders” franšīzes noteikumi    6
  Kā uzņēmums „Stenders” palīdz franšīzes ņēmējiem    8
  „Stenders” franšīzes veikali ārzemēs    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma „Stenders” franšīzes noteikumi
Saskaņā ar noslēgto franšīzes līgumu, franšīzes ņēmēji plāno savu darbību teritorijās, ieskaitot plānotos iepirkuma apjomus un tirdzniecības vietu atvēršanu, nodrošinot „Stenders” visu informāciju. Tirdzniecības vietu skaits tiek iekļauts franšīzes līgumā, balstoties uz franšīzes ņēmēja iesniegto plānu. Savukārt, plānotos iepirkuma apjomus nosaka franšīzes devējs vadoties pēc pieredzes, taču noteikti uzklausot arī franšīzes ņēmēja argumentus par šī apjoma lielumu. „Stenders” noteikti izvērtē potenciālā franšīzes ņēmēja personību, profesionālo kvalifikāciju un ekonomisko situāciju. Potenciālajam partnerim ir jāiesniedz attīstības plāns 5 gadiem ar informāciju par attiecīgo valsti un tās pilsētām, kurās viņš vēlas atvērt franšīzi, par plānotajiem veikaliem un to apgrozījumu, ko izvērtējot „Stenders” izlemj par sadarbības uzsākšanu vai tās atteikšanu. „Stenders” franšīzes ņēmēji ir ļoti dažādi uzņēmumi, kas ieinteresēti savu biznesa novirzienu paplašināšanā vai arī iepriekš ir darbojušies līdzīgā sfērā, vai vienkārši vēlas uzsākt uzņēmējdarbību.
Franšīzes ņēmējiem saskaņā ar franšīzes līgumu franšīzes devējam ir jāiesniedz šāda dokumentācija:
• tirdzniecības vietas veidlapa katrai jaunai tirdzniecības vietai;
• dizaina veidlapa katrai jaunai tirdzniecības vietai;
• ceturkšņa plāns visām esošajām tirdzniecības vietām kopā - plānotie
iepirkuma apjomi katram nākošajam pašreizējā gada ceturksnim;
• gada plāns visām esošajām tirdzniecības vietām kopā - par katru nākošo
gadu;
• ikmēneša atskaites katrai atsevišķai tirdzniecības vietai - katras tirdzniecības
vietas apgrozījums par iepriekšējo mēnesi;
• bilance un P&Z par uzņēmumu par katru noslēgto iepriekšējo gadu;
• atjaunotu veikalu atvēršanas plānu par nākamo periodu;
• citi dokumenti pēc „Stenders” pieprasījuma.

Autora komentārsAtvērt
Atlants