Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 1.
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 2.
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 3.
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 4.
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 5.
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 6.
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 7.
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 8.
  • Prakses atskaite 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

„Tīrīsim zobiņus”
Atvērt muti, pasmaidīt un ar mēles galu „patīrīt” apakšējos zobus, kustinot mēli no vienas puses uz otru, pēc tam no apakšas uz augšu. Lūpas un apakšžoklis ir nekustīgi, darbojas tikai mēle.

Juku jukām sīkie putni
Juku jukām sīkie putni (griež plaukstas vienu ap otru)
Lidu, lidu balodītis (kustina rokas, kā spārnus)
Sss – mušiņas
Zzz – bitītes
Drr – resnie dunduri

Vingrinājumi ar skaņu atdarināšanu
Š – atdarina vēja pūšanu; meža, jūras šalkšanu, čūskas šņākšanu. Izrunājot skaņu, jājūt „siltais vējiņš”.
S – atveido ūdens plūšanu pa krānu; izplūst gaiss no cauras riepas. Uz plaukstas jūtams „auksts vējiņš”.
L – mēle paceļas augstu gaisā kā lidmašīna debesīs. Mēle paceļas pret cietajām augstlējām, skan L-L-L.
Č – sienāzītis čīgā un lēkā č-č-č (tš, tš)
C – paliksim klusu – tss!
H – roku sildīšanas atdarinājums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants