Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma mārketinga anlīze "Cult"', 19.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Cult potenciāli ir liels spēlētājs Latvijas enerģijas dzērienu tirgū ar savu spilgto produktu, milzīgu mārketingu un pieejamu cenu. Un jau tuvākajā nākotnē Latvijas tirgū varētu būt top 3 lielāko enerģijas dzērienu zīmolu vidū starp Red Bull un Monster Energy
2. Cultam ir jāpiestrādā pie sociālo mēdiju un mājaslapas izveides, jo pašlaik internetā, par Cult ir ļoti maz informācijas, kas var izraisīt zināmu neuzticību un pasliktināt šī zīmola reputāciju
3. Realizēšanas iespējas ir ļoti lielas šim produktam, un ja būs izdarīti pareizi soļi šī produkta popularizēšanā un integrēšanai pareizajās vietās, tad ilgtermiņa palikšana tirgū ir garantēta
4. Cult enerģijas dzērienu iepakojuma dizains ir ļoti mūsdienīgs un mērķauditorijai patīkams.
5. Cult enerģijas dzērieni jau šobrīd ir pieejami ļoti daudzās populārākajās mazumtirdzniecības iestādēs, un šim uzņēmumam ir visas iespējas tikai augt.

Atlants