Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 1.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 2.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 3.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 4.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 5.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 6.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 7.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 8.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 9.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 10.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 11.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 12.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 13.
  • Referāts 'Biedrības "Nākotnes Salaspils" organizācijas kultūra', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Organizatoriskās kultūras teorētiskie aspekti    4
1.1.  Organizatoriskās kultūras izpētes metodes    4
1.2.  Denisona modelis    4
1.2.1.  Misija (stabilitāte un ārējais fokuss)    5
1.2.2.  Saskaņotība (stabilitāte un iekšējais fokuss)    5
1.2.3.  Iesaistīšanās (elastība un iekšējais fokuss)    6
1.2.4.  Pielāgojamība (elastība un ārējais fokuss)    6
1.2.5.  Rezultātu apkopojums    6
2.  Biedrības „Nākotnes Salaspils” organizācijas kultūras izpēte un analīze    7
2.1.  Biedrības „Nākotnes Salaspils” vispārīgs raksturojums    7
2.2.  Biedrības „Nākotnes Salaspils” piedāvātās iespējas    7
2.3.  Biedrības „Nākotnes Salaspils” logo    8
2.4.  Anketēšanas datu analīze    8
  Secinājumi    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Neeksistē nevienas organizācijas, kurā nav organizatoriskās kultūras. Organizatoriskā kultūra it kā iet cauri organizācijai, izpaužas organizācijas darbinieku veiktajā darbā, padoto savstarpējās attiecībās un attieksmē pret savu organizāciju.
2. Ikvienas organizācijas kultūru var klasificēt pēc šādām pazīmēm: varas distance, individuālisms/kolektīvisms, maskulīnisms/ feminisms, izvairīšanās no noteiktības un ilgtermiņa orientācija.
3. Pētot organizācijas kultūru, pašu organizāciju var uztvert kā sociālo vienību, kurai pietrūkst tehnisko, tehnoloģisko un profesionālo īpašību, bet organizācijas kultūru var izskatīt kā personību, jo kultūras nesējs ir cilvēks, organizācijas darbinieks.
4. Organizācijas kultūra ir organizācijas stratēģijai un mērķim atbilstošs, ar individuālajiem komandas locekļu mērķiem saskaņots ideoloģisks priekšstats par vērtībām, pārliecību, nostādni, ticību, attieksmi, atbilstību sociālajām normām.
5. Atkarībā no organizācijas kultūras izpētes modeļa un pētījumu mērķiem, pētnieki izstrādāja atšķirīgus paņēmienus un metodes tās analīzei un novērtēšanai.
6. Denisona modelis balstās uz četru galveno korporatīvās kultūras un vadības īpašību novērtējumu: misija, pielāgošanās spēja, iesaistīšanās, saskaņotība. Katru no šīm īpašībām tālāk iedala trijās īpašībās (rādītājos), tādēļ šī modeļa ietvaros tiek vērtēti tikai 12 parametri.

Autora komentārsAtvērt
Atlants