Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dabas zinības 2.klasei', 1.
  • Konspekts 'Dabas zinības 2.klasei', 2.
  • Konspekts 'Dabas zinības 2.klasei', 3.
  • Konspekts 'Dabas zinības 2.klasei', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Klase: 2.klase
Dominante: dabas zinības
Pakārtotie darbības veidi: zīmēšana, latviešu valoda
Mērķis: Sekmēt pētnieciskās darbības prasmes pētot ūdeni un tā piesārņojumu.
Temats: Ūdens tilpņu piesārņojums
Uzdevumi 1. Rosināt pētīt ūdens īpašības no dažādām to ņemšanas vietās.
2. Pilnveidot prasmi veikt pašnovērtējumu pēc izvirzītajiem kritērijiem.
3. Veicināt prasmi orientēties svešā tekstā.
4. Pilnveidot prasmi strādāt ar svešvārdu vārdnīcu.
5. Pilnveidot prasmi zīmēt lietas kustībā.
6.Veicināt sadarbības prasmes strādājot grupās un pāros.
7. Pilnveidot prasmi veikt secinājumus.
Mācību saturs:
1. Prasme strādāt, orientēties svešā tekstā.
2. Prasme zīmēt , ievērojot dotos kritērijus.
3. Prasme sadarboties pāros un grupās.
4. Prasme brīvi izteikt savu viedokli un pieņemt citu cilvēku viedokli.
5. Prasme veikt secinājumus un saskatīt kopīgo.
6. Prasme veikt pētījumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants