Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 1.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 2.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 3.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 4.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 5.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 6.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 7.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 8.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 9.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 10.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 11.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 12.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 13.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 14.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 15.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 16.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 17.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 18.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 19.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 20.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 21.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 22.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 23.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 24.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 25.
  • Referāts 'Tirgvedības loma mūsdienu sabiedrībā. A/s "DC Holding"', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketings pilnveidojas mainīgajā sabiedrībā    4
2.  A/s DC Holding    8
2.1.  DC vīzija    8
2.2.  DC misija    8
2.3.  DC galvenās vērtības    8
4.  Tirgvedības pasākumu komplekss    12
5.  Tirgvedības negatīvā ietekme uz sabiedrību kopumā    13
5.1.  Tirgzinību negatīvie aspekti    13
5.2.  Tirgzinību negatīvā kritika    13
7.  Priekšlikumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Darba fragmentsAizvērt

Katram cilvēkam ir vēlmes un vajadzības – fizioloģiskās, drošības, sociālās, prestiža un egoistiskās, izziņas un estētiskās, cieņas un pašapliecināšanās. Sabiedrība ir izveidojusi vienotu sistēmu, lai savas un citu vajadzības piepildītu, savukārt tirgvedība ir zināšanu kopums, kas šo sistēmu veido, regulē un attīsta. Cilvēks – patērētājs - visas sistēmas centrā, un visa darbība tiek virzīta, lai izpētītu, paredzētu viņa vajadzības un nodrošinātu to izpildi un apkalpošanas kultūru . Nepieciešams izzināt pircēja motīvus, kas ietekmē viņu lēmumus, un kā vispār apkārtējā sociālekonomiskā un politiskā vide ietekmē tirgvedības procesu veiksmīgu realizāciju. Tirgvedība un sabiedrība ir nešķirami jēdzieni, jo viens ir tieši atkarīgs no otra un otrādi
Savā darbā pētījām tirgvedības vispārējo sistēmu un kā tās struktūra apmierina sabiedrības vēlmes un vajadzības, vērtējām sistēmas nozīmību, kā arī apskatījām tās vājās un negatīvās puses.
Mūsdienu pasaulē, kurā valda stress, mūžīgā steiga, ik brīdi rodas kaut kas jauns, un kaut kas noveco, ir ļoti grūti izsekot izmaiņu plūsmai. Tāpat attīstās arī sabiedrība un tās iespējas, līdz ar to arī vajadzības. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants