Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 8.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 9.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 10.
  • Konspekts 'Mārketinga pētījums "Rīgas šprotes eļļā"', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pētāmais produkts    4
2.  Pētījuma uzdevumi    4
3.  Pētījuma rezultāti un to analīze    5
  Secinājumi un priekšlikumi    7
  Izmantotā literatūra un avoti    8
  Pielikums. Anketa    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Apkopojot pētījuma gaitu autore izdara sekojošus secinājumus:
• kā pirmo secinājumu – maza aktivitāte aptauju aizpildīšanā. Ieplānot pietiekoši laiku pētījuma veikšanai, vai paredzēt papildus finansējumu anketu aizpildīšanai,
• ja plānots aptaujāt plašu patērētāju loku, tad rūpīgi pārdomāt katru jautājumu un veikt test aptauju – aptaujāt mazu skaitu cilvēku, izanalizēt rezultātus un vēlreiz izskatīt anketas jautājumus, jo primārā aptauja var atklāt kāda jautājuma nepilnību,
• Lielākā daļa aptaujāto 56.8% nav ievērojuši atšķirību starp “Rīgas šprotēm eļļā” un “Šprotēm eļļā”. Tikai 24 % ir informēti, par “Rīgas šprotu eļļā” augstāku kvalitāti salīdzinājumā ar “Šprotēm eļļā”. Šādā situācijā labi noderētu salīdzinoša reklāma, kas izceļ “Rīgas šprotu eļļā” kvalitāti. Veidojot salīdzinošo reklāmu ir jāievēro “Reklāmas likuma” 3nodaļa Maldinoša un salīdzinoša reklāma 9. pants.
• Aptauja atklāja, ka biežāk šprotes patērē cilvēki virs 36 gadu vecuma. Ieteikums ir veikt papildus pētījumu, kurā tiek atlasīti noteikts respondentu skaits pa noteiktām vecuma grupām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants