Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 12.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 13.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 14.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 15.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 16.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 17.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 18.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 19.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 20.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 21.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 22.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 23.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 24.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 25.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 26.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju metožu vispārējs raksturojums', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Mārketinga komunikācijas ir līdzekļi cilvēku tiešai un netiešai informēšanai, pārliecināšanai un/vai atgādināšanai par uzņēmuma produktiem, zīmoliem un mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu viņu rīcību tirgū.
2. Reklāma ir bezpersoniska informējoša komunikācija, lielākoties maksas un lielākoties pārliecinoša par produktiem, pakalpojumiem vai idejām, caur visiem medijiem.
3. Integrējot visus mārketinga komunikāciju veidus - reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešo mārketingu, personisko apkalpošanu un sabiedriskās attiecības - vienotā veselumā, veidojas integrētās mārketinga komunikācijas.
4. Arvien lielāku popularitāti gūst internets, kas ir skaidrojams, gan ar televīzijas satura dublēšanu arī interneta vidē, gan arī ar interneta pieejamības pieaugumu iedzīvotāju vidū.
5. Apvienojot divus lētākus komunikācijas kanālus attiecīgas mērķauditorijas sasniegšanai, iespējams, var sasniegt tādus pašus rezultātus, kā izmantojot televīziju.
6. Visefektīvākais komunikāciju kanāls reklāmas izplatīšanai ir televīzija.
7. Reklāmas mediju tirgus Latvijā piedzīvo kvantitatīvu nevis kvalitatīvu pieaugumu. Respektīvi, reklāmas ir kļuvušas vairāk, taču lielākoties vērstas uz produktu realizācijas veicināšanu, ne ilgtermiņa zīmola vērtības celšanu.
8. Salīdzinoši maz tiek izmantota tiešā pārdošana un personiskā apkalpošana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants