Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Penitenciārā pedagoģija', 1.
  • Prezentācija 'Penitenciārā pedagoģija', 2.
  • Prezentācija 'Penitenciārā pedagoģija', 3.
  • Prezentācija 'Penitenciārā pedagoģija', 4.
  • Prezentācija 'Penitenciārā pedagoģija', 5.
  • Prezentācija 'Penitenciārā pedagoģija', 6.
  • Prezentācija 'Penitenciārā pedagoģija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Zinātniskāis autori piekrīt, ka sodā svarīgs ir ne tik daudz uzlikto procedūru saturs, bet gan pats tā uzlikšanas fakts un šajā faktā paustais komandas nosodījums.
Cilvēks ir jāizglīto. Sodītajam precīzi jāzina, par ko viņš tiek sodīts, un jāsaprot soda nozīme.
Ir vērts atzīmēt, ka cieņai ir svarīga loma pat tad, ja jūs uztver kā nepieklājīgu. Centieties izvairīties no sistemātiska soda.
Mēģiniet izmantot sodu retāk.
Nevainojiet un nesodiet cilvēku grupu, bet rīkojieties konkrēti un individuāli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants